Sunday, March 22, 2009

CITRAWARNA USM 2009... BAKTI PERMAI MERANGKUL KEJUARAAN..

sungguhpun saya tidak terlibat secara langsung dalam pasukan citrawarna BAKTI PERMAI, namun saya dapat merasai kesungguhan mereka berlatih dalam latihan-latihan yang diadakan yang sampai ke larut malam dan begitu juga dengan kemantapan persembahan semasa beberapa latihan yang sempat saya saksikan.. bukan mudah untuk menghasilkan sebuah persembahan yang saya kira unik dan artistik ini jikalau dibandingkan dengan persembahan desasiswa yang lain.. pelbagai jenis tarian menarik yang digabungkan dan dipertontonkan menunjukkan kesungguhan dan kebolehan peserta dalam menyertai citrawarna pada kali ini dan sekali gus merangkul kejuaraan buat kali yang ketiga secara berturut-turut..


yeah..!! BAKTI menang..!!

BAKTI PERMAI!! CAK A..!! CAK A..!!


err.. rasa menyesal pula kerana tidak menyertainya.. sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.. bukan kerana kejuaraannya saya berpendapat sedemikian.. sebaliknya hubungan antara peserta yang terjalin erat selepas ini dan perasaan semasa dalam proses menjalani latihan itulah yang saya dahagakan.. haha.. mungkin tahun depan sajalah saya menyertainya.. meneroka dan merasai segala jenis perasaan yang ada.. saya bisa.. haha

untuk kata-kata akhir, tahniah dan syabas kepada pengajar, krew dan yang paling penting peserta CITRAWARNA DESASISWA BAKTI PERMAI...

tidak sia-sia saya jalan ke sana untuk menonton dan memberi sokongan... =p
muahahahaha... ^^

3 comments:

  1. tahniah bakti. .

    errr, restu tempat ke-berapa?????

    oppps, sori. soalan maut tu tau.

    =)

    ReplyDelete
  2. restu..? adalah tempatnya...
    tapi bukan pertama, kedua atau ketiga...

    ReplyDelete
  3. niesya..ang ni nk kene spedo ka ape??!!berani sebut lagi perkataan tu

    ReplyDelete