Friday, April 10, 2009

Peperangan Bakal Meletus..

Peperangan bakal meletus dalam beberapa hari yang mendatang... maka tidak baik dan boleh saya mencuri masa untuk berehat sebentar dan mencatatkan detik-detik peperangan yang akan menduga itu.. setiap detikan saat perlu saya manfaatkan untuk meneliti maklumat, fakta dan senjata yang sedia ada dan yang bakal saya adakan.. semua dana yang saya ada ini perlu saya tafsir, ingat dan seterusnya aplikasikan pada hari-hari genting itu kerana bagi saya, peperangan ini sangat penting.. sangat penting.. tujuan saya hanyalah ingin memenangi peperangan ini dengan kecederaan yang paling minimum dan kalau boleh dengan kos perbelanjaan yang terendah..

Saya berdoa dan berharap agar saya boleh dan mampu mencapai kemenangan yang amat saya perlukan...

No comments:

Post a Comment